SaaS çözümleri, en son uygulama sürümü, özellikleri, güvenlik güncelleştirmeleri ve hata düzeltmeleriyle uygulamaların ve hizmetlerin güncelliğini de koruyabilir. Çoğunlukla, bu güncelleştirmeler çok hızlı, hatta bazen günlük olarak yayımlanır. SaaS çözümüne bağlı olarak, güncelleştirmeler anında tüm müşterilerin kullanımına sunulabilir veya küçük kullanıcı gruplarına aşamalı bir yaklaşımla verilebilir. En büyük avantajlarından biri, bir müşterinin hatası düzeltildiğinde bu düzeltmenin hizmet aracılığıyla tüm müşterilere kolayca uygulanabilmesidir.
Hizmetler ile ilgili sorular
SaaS yönetimi yaşam döngüsü planlaması kapsamında, bulut hizmetleri hakkında aşağıdaki planlama sorularını yanıtlamak isteyeceksiniz:
- SaaS hizmetinde mobil cihaz yönetimi özellikleri ve işlevselliği ne sıklıkta güncelleştiriliyor?
- Özellik ve işlevsellik güncelleştirmeleri, görev açısından kritik mobil cihaz uygulamalarınızı ve hizmetlerinizi nasıl etkileyecek?
- SaaS çözümünün özellik ve işlevsellik güncelleştirmeleri müşterilere rastgele mi yoksa planlı bir zamanlamayla mı dağıtılıyor?
- SaaS çözümü, tek tek kuruluşları hizmet geneli güncelleştirmelerin dışında tutmayı destekliyor mu?
- SaaS çözümünün mobil cihaz uygulamasıyla mobil cihaz yönetim özellikleri ve işlevselliği için farklı hizmet güncelleştirme zamanlamaları var mı?